Wyjątkowość lutego jest nie do podważenia. Najmniejsza liczba dni w roku (dodatkowo zmienna co 4 lata) czyni go miesiącem niezwykłym. Dla FM MOBILE luty jest unikalny z jeszcze jednego powodu – 28 lutego 2018 roku wprowadziliśmy FM CashBack. Pierwszy raz pojawiliśmy się w polskiej edycji katalogu FM WORLD nr 28 i zagościliśmy już tam na stałe.
Trzecie urodziny FM CashBack to doskonały czas na podsumowanie tych lat. Były one skupione przede wszystkim na Waszej pracy, ponieważ to ona stanowiła o sukcesie oferty. Bez Waszego aktywnego udziału i niezwykle ciepłego przyjęcia FM CashBack nie mógłby rozwinąć skrzydeł. Z tej okazji przeprowadzimy pewien konkurs, którego szczegóły pojawią się na naszym Facebooku, zatem obserwujcie nasz profil z uwagą.
Czym jest FM CashBack?
Pomimo tego, iż zapewne doskonale wiecie czym jest FM CashBack warto o nim napisać kilka zdań. W końcu to on jest jubilatem i poświęcenie mu uwagi to rzecz oczywista. Krótko mówiąc – jest to oferta jedyna w swoim rodzaju. Dlaczego? Ponieważ składa się z wariantów ściśle dopasowanych do potrzeb Partnerów Biznesowych FM WORLD Polska – dla Was, a więc grupy klientów, dla której pierwotnie powstał FM MOBILE. Pozwoliło to na opracowanie narzędzia, które będzie wspierało Was na co dzień, a także zapewni stabilizację struktury oraz jej dalszy rozwój – cel bardzo ważny dla każdego współpracującego z grupą FM.
Jak to osiągnęliśmy? Zadanie wydawało się niezwykle trudne – to nasze rozwiązanie okazało się być genialne (nie bójmy się tego słowa) w swojej prostocie. Stworzyliśmy realny instrument łączący chęć rozwoju Partnerów Biznesowych oraz rozwiązania technologiczne – a jest nim właśnie FM CashBack. Swój sukces oparliśmy na Waszym sukcesie. Jako pierwsza (i jedyna) firma telekomunikacyjna na rynku daliśmy Wam rabat, który możecie wykorzystać wedle swojego uznania w sklepie FM WORLD Polska. Niezależnie czy będą to zwykłe i codzienne zakupy, czy też Wasz wybór padnie na ekskluzywne produkty – rabat FM CashBack przyznawany jest regularnie. Drugim niezwykle ważnym elementem oferty jest zapewnienie możliwości natychmiastowego kontaktu z drugą osobą oraz nieograniczonego dostępu do informacji. Dziś już nikt nie wyobraża sobie życia tych udogodnień, a je wszystkie zapewnia telefonia komórkowa, z czego doskonale zdawaliśmy sobie sprawę. Wasza reakcja na to znakomite połączenie była niezwykle pozytywna, o czym opowiedzą Wam liczby (ponieważ z matematyką ciężko jest się kłócić).
W jaki sposób FM CashBack może mi pomóc?
Te 3 lata minęły nam nadspodziewanie szybko. Już około 6500 aktywnych usług bazuje na modelu z wykorzystaniem FM CashBack. Tu następuje początek obiecanych liczb.
Tylko w samym 2020 roku naliczyliśmy rabat FM CashBack w wysokości aż 3,8 mln złotych. Co ważne był on wydawany, a więc kolejne założenie się sprawdziło. W zeszłym roku przeznaczyliście 3,5 mln złotych otrzymanego rabatu na zakupy w sklepie FM WORLD Polska, co stanowiło aż 94% udziału. To tylko pokazuje jak ważne jest aktywne korzystanie z oferty abonamentowej zawierającej FM CashBack w odniesieniu dalszego rozwoju. Oraz to, że decydując się na ofertę z FM CashBack korzystamy z abonamentu niemal za darmo (!). Średni przeciętny budżet przeznaczany na jeden numer zamyka się w kwocie około 50 złotych. Biorąc pod uwagę wielkość naliczonego i wydanego FM CashBack oraz liczbę aktywnych usług wychodzi, że każdy otrzymał średnio miesięcznie rabat w wysokości 50 złotych.
Jak wyglądało to w poprzednich latach? Pierwszy rok to 1,4 mln złotych naliczonego FM CashBack, z czego na zakupy przeznaczyliście 1,25 mln złotych, co stanowiło 40% udziału. W kolejnym naliczony FM CashBack to 3,4 mln złotych, wydany 2,9 mln złotych przy udziale 51%. Jak widzimy z roku na rok wartości są coraz większe, a zainteresowanie ofertą nie maleje. Każda umowa to stabilizacja struktury i stały comiesięczny rabat, który pozwala na znaczne oszczędności które miłe są dla każdego portfela. To nie koniec korzyści – nie możemy zapomnieć, że za zakupy zrealizowane z rabatem FM CashBack dostajemy punkty, a to dzięki nim zdobywamy kolejne poziomy efektywności.
Co można osiągnąć z FM CashBack?
Prawdziwego lidera opisać można jako osobę, za którą podążają inni, daje ona przykład do naśladowania, chętnie dzieli się swoją wiedzą. Brzmi znajomo? Tacy właśnie są liderzy FM WORLD Polska, a jako dowód przedstawiamy powyższy wykres. Udział FM CashBack w kolejnych poziomach planu marketingowego rośnie niezwykle szybko i co dla nas najważniejsze sięga 100%. Potwierdzili to liderzy, a nas umocniło w przekonaniu, że stworzona oferta wpisała się doskonale w Wasze oczekiwania.
Wielokrotnie powtarzaliśmy, że FM CashBack to narzędzie. Nasuwa się więc pytanie co mogę zrobić oraz co mogę dzięki niemu osiągnąć? Rozwój struktury, a o co za tym idzie rozwój własny. Czy jest to możliwe? Udowodniliście, że tak i nie ma dla Was rzeczy niemożliwych do spełnienia. O tym w jaki sposób wykorzystać potencjał FM CashBack nie będziemy opowiadali sami. O pomoc poprosimy praktyków, którzy zbudowali swoją strukturę w oparciu o FM MOBILE. Cieszymy się, że w pełni wykorzystali oni stworzony przez nas oręż i z jego pomocą osiągnęli postawione przed sobą cele. Niezwykle skutecznie polecali oni usługi telekomunikacyjne naszej firmy i dzięki temu wypracowali swój sukces, a my wraz z nim. Materiał znajdziecie oczywiście na naszym blogu.